Pages

Sunday, April 22, 2012

3 cinta hidupku



Cinta kepada Allah

I need Allah…
And the hearts all over the world tonight,
I said there’s hearts all over the world tonight
What can I do?

cinta kepada Rasulullah

I am willing to sacrifice my life for you
Oh beloved (saw) Muhammad saw honor of strangers
In your company the soul feels great
Oh mercy to all the worlds (saw)

cinta kepada Mak

Mama now I’m here for you
For all the times I made you cry
The days I told you lies
Now it’s time for you to rise
For all the things you sacrificed

cinta kepada Abah

Tak dapatku bayangkan 
Hidupku ayah 
Tanpa engkau di sisi 
Semua kasih sayang 
Yang kau curahkan 
Tersemat di hati..

                    Memahami Makna Cinta,Cinta Yang Sempurna, Tujuh Tingkatan Cinta Dan Cinta Yang Tertinggi Darjatnya Bagi Si Pemilik Cinta.        

Al-Fatihah untuk Abah (8/10/1943-16/4/2012)
semoga Abah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..Aminn.

semoga Allah redha.

***

p/s:hayati lirik lagu-lagu diatas.

2 comments:

Pena Zhijau said...

Semoga ukhti tabah.. insyaAllah doa dari seorang anak soleh amat berharga buat ibu ayah kita .. mereka sangat mengharapkan..

btw this amazing video really touch heart.. great song to be hear and inspire...

Nur Hayatul Akmal said...

to Pena Zhijau:

insyaAllah..jazakallah..

rite!the songs really inspired..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...