Saturday, January 7, 2012

Wo Ai Ni


penguat kasih dia ^^
爱你
wo ai ni
saya cinta kamu

Hari ini rasa bahagia
Alhamdulillah

Masih diberi kesempatan bertemu dengan dia

siapakah dia ?

dia ,ku kenali semasa bergerak kerja dalam MAI (Minggu Aspirasi Islam)

aku semakin dekat dengan dia kerna kami bersama-sama di dalam koor kerohanian

dia menjadi setiausaha..ohh baru perasan..memang dia sekarang juga setiausaha

setiausaha agung di kampusnya.

Jika ditanya mengenai jawatan, saya merupakan seorang yang SETIA berUSAHA. Tetapi, usaha itu bukanlah untuk diAGUNG-agungkan..apa yang penting, usaha itu mudah2an sentiasa dipelihara utk dilakukan kerana Allah Taala.
(kata-kata dia di blognya)

ya..itulah dia

pasti ramai yang kenal dia

***
semakin lama..ku semakin kenal rapat dengan dia

ya..walau tidak semua ku kenal tentang dia
ku harap perkenalan yang singkat tapi mampu membuat hati terikat.

oh kamu..

"kalau kita ada sayap,marilah kita sama-sama terbang menggapai redhaNya"

maaf..aku mungkin bukan sahabat yang baik buatmu
tapi,aku sedang bergerak untuk menjadi sahabat yang baik

moga kita sama-sama berusaha bergerak menuju redhaNya

21  ^^

"Jika seseorang kasih kepada seseorang,maka hendaklah dia memberitahu temannya"
(riwayat Abu Dawud)

aku sayang kamu!

kepada saudari seperjuanganku.....
Hidup bersaudara sebenarnya ada kenikmatannya yang tersendiri
hati yang resah dapat digembirakan dan kebahagiaan akan menguasai diri
seseorang itu hidup di dalam hati dan diri saudaranya
mereka saling cinta-mencintai hanya kerana Allah.
kamu & kamu2 yang lain
Di jalan Allah,
Persahabatan ini bukan milikku dan bukan jua milikmu,
Persahabatan ini adalah perancangan daripada Allah yang mengetahui segala rahsia,
Kerana Dia lah aku mengenalimu dan kerana Dia jua telah menetapkan ukhuwah itu,
Pasti terukir 1001 kenangan dan kasih sayang,
Semuanya kerana Allah,
Sungguh,
Bukan kerana selain daripadaNya.
..selamat tinggal..
terima kasih kamu!
senyum dalam kebahagiaan  (",)
xie xie ni!

8 comments:

softlight said...

siapakah dia??? :)

Anna Husna said...

to softlight:

sahabat saya ^^

~ohikaku~ said...

sy nak jumpa dia juga...(^___^)

Anna Husna said...

to ohikaku:

sy nak jumpa kamu ^^

Afifah Khamis said...

wah k.long wt pasal k.anje.. jeles2.. hehe.. =)

Nadzimah BNadz said...

saya tahu sape dia..hehehe...adik manis saya kan?yang kiut miut itu.....yang kecik molek sopan bergaya......tapi hebat orangnya..:).....perkenalan dengannya di kafe ye..bukn dlm makmal..:)

Nadzimah BNadz said...

ada something nak tanya.....kalau nampak saya on9 kat mana2..sil tegur saya..tq.:)

Anna Husna said...

to Afifah:

jgn la jeles..dh terjumpa dia bru2 ni..lbey spesipik la ke dia..tp hakikatnya utk semua sahabat ^^

to kak Nad:

ye kot..xtahu plak akak ada jmpa dia di kafe..

oh..insyaAllah..tp jrg on9 skrg..tgk la nti bla2..xpn text msg je ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...